Klubmodul henter siden

Batsheva Dance Company

Østre Gasværk Teater 10. oktober 2021 kl. 14.00 - 15.00

AFLYST GRUNDET REJSERESTRIKTIONER I FORBINDELSE MED COVID-19

Tag med dine kammerater fra Tivoli Balletskole i teatret og se Batsheva Dance Company. Vi mødes foran teatret 15. min. før forestillingens start og går sammen ind og ser forestillingen. Prisen dækker over billet til forestillingen inkl. servicegebyr.

Ohad Naharins berømte koreografiske stil “gaga” er grundlaget for et af verdens bedste moderne dansekompagnier, Batsheva Dance Company fra Israel. Grundlagt af Martha Graham og Baronesse Batsheva De Rothschild i 1964.

Stykket indeholder nøgenhed.

Beskrivelse af programmet fra www.kbhdanser.dk:

Der bliver højt til loftet, når København Danser byder publikum indenfor på Østre Gasværk Teater, hvor danserne fra Batsheva Dance Company på en time vil introducere publikum for professionel gaga. Ohad Naharin står bag det eksperimenterende trinsprog gaga, der i de seneste år er blevet meget populært blandt danseentusiaster, som uden særlige forudsætninger ønsker at øge deres fleksibilitet og styrke, mens de udforsker forbindelsen mellem krop og fantasi.

Ohad Naharin beskriver selv forestillingen på følgende vis:

Yag bliver uden tvivl et kreativt og sanseligt møde med moderne dans, hvor publikum kan lade fantasien arbejde og tankerne flyde."

Begrænset antal billetter.

Tilmeldte